Custom Search
google.com, pub-1891962425130834, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Kamis, 09 Oktober 2014

Garam Spa Rendaman Kaki / Badan

Garam Spa Rendaman Kaki / Badan









Garam Bukit (rock salt) terhasil daripada proses mendapan garam laut berjuta-juta tahun dahulu. Garam bukit telah wujud dengan semulajadinya dan merupakan sumber yang bersih dan garam yang bebas dari unsur pencemaran. Ia banyak terdapat di kawasan tanah tinggi, bukit bukau, gunung-ganang dan juga banyak terdapat di kawasan yang telah kering.
Garam Bukit Himalaya merupakan garam bukit yang terdapat di pergunungan Himalaya di sebuah kawasan Karakoram di timur negara Pakistan. Tekanan tinggi yang terhasil dari pergerakan lapisan bumi, haba, mendapan dan mampatan telah menyumbang kepada kewujudan garam bukit ini. Dikatakan garam bukit dari kawasan ini merupakan garam bukit yang paling baik sekali mutunya.

Cara Penggunaan
Sekarang anda tak perlu lagi pergi spa (buang duit dan masa saja!). Dengan keselesaan anda di rumah, sambil menonton tv, anda boleh melakukan rendaman kaki yang menyegarkan!
Untuk Rendaman Badan : Masukkan 2 genggam garam ke dalam bathtub mandi dengan air secukupnya untuk melarutkan garam. Biarkan selama lebih kurang 30 menit. Setelah garam larut, isikan air panas mengikut suhu badan.
Untuk Rendaman Kaki : Ambil 2 sendok besar garam dilarutkan ke dalam air panas setinggi 1 inci. Rendamkan kaki selama 30 menit.

Manfaat kesehatannya dapat Melegakan kesakitan otot, sakit sendi, sengal dan lenguh, Melancarkan perjalanan darah ke seluruh badan, Membantu mengurangkan toksin, Mengobati kesakitan dan keletihan kaki setelah seharian berdiri dan berjalan, Mengurangkan masalah saraf - kebas, Mengobati fenomena kaki berbau dan gatal-gatal, Mengobati kesakitan daripada gout


Harga : Rp. 100.000,-

Belanja Online :

http://www.palugada.com/Alat-Kesehatan/alat-kesehatan-tubuh/Garam-Spa-Rendaman-Kaki-Badan 

Tidak ada komentar:

Paling Laris